Услуги
Данъчни и ТРЗ консултации
Административни и бизнес услуги
Комплексно ТРЗ отчитане
Комлексно счетоводно отчитане
- организира и поддържа счетоводното състояние на дружеството на възложителя в съответствие с разпоредбите и принципите на българското законодателство;
- разработва и поддържа индивидуален сметкоплан за дружеството на Възложителя, извършва своевременно следващите се счетоводни записвания, както и необходимите изменения в тях чрез съставяне на коригиращи счетоводни статии, в случаите, когато това е необходимо;
- води изискуемите синтетични и аналитични счетоводни регистри и осигурява равенство и връзка между тях;
- представя пред възложителя и неговите клиенти вярно и честно имущественото и финансово състояние на предприятието, отчетения финансов резултат, промените в паричните потоци и собствения капитал на предприятието, както и да съставя годишен счетоводен отчет;
- изготвя и подава в установените законови срокове изискуемите съгласно действащата нормативна уредба платежни документи, справки и данъчни декларации;
- отговаря за организацията на счетоводната дейност в предприятието, включително при подаване на необходимите декларации и справки;
- извършва месечни, междинни и годишните приключвания на дружеството в съответствие с изискванията на Закона за счетоводството, националните, респ. международните счетоводни стандарти и при спазване разпоредбите на приложимото данъчно законодателство без да изисква допълнително възнаграждение;
- следи и правилно прилага настъпилите изменения в действащото законодателство, които имат отношение към предмета на дейност на настоящия договор;
- дава своевременни и компетентни консултации на възложителя, насочени към намаляване на неговите данъчни задължения;
- документира получените възнаграждения от възложителя;
- представлява възложителя пред органите на Данъчната администрация, НОИ , НАП, Инспекция по труда, Агенция по вписвания и др. компетентни органи при извършваните от тях проверки и ревизии, касаещи дейността, предмет на настоящия договор;
Личен състав и Труд и Работна заплата
1. Изготвяне на индивидуално трудово досие на всеки работник, служител, собственик или съдружник
- Трудов договор, Договор за управление или Декларация за Самоосигуряване
- Длъжностна характеристика
- Акт/Протокол за встъпване
- Служебна бележка за начален/периодичен инструктаж
- Декларации за защита на личните данни
- Декларация за конфединциалност
- Декларация за запознатост
- Документи свързани с отпуск – платен, неплатен, в т.ч. Заповеди, Молби, Заявления
- Допълнителни споразумения, в т.ч. за длъжност, заплата, промяна на месторабота
- Документи при напускане, в т.ч. Заповеди за прекратяване, Декларация за връчване на трудова книжка, УП -2 и УП – 3, Служебни бележки за доход, Удостоверения за доход, детски и други.
- Изготвяне на Уведомления, Заповеди за забележка,
- График на работното време
- Уведомления почл. 62 при назначаване, промяна и напускане
2. Изготвяне на месечни Разчетно платежни ведомости, Фишове, Рекапитулации, Справки
3. Изготвяне и подаване на Декларация 1 и 6 в НАП
4. Изготвяне на Платежни за плащане на осигуровки и данъци
5. Изготвяне и и подаване на Удостоверения Приложение 9, Приложение 10 и Приложение 11 за болнични и майчиство през НОИ
6. Тримесечни и годишен отчет пред НСИ
7. Изготвяне и подаване на Данни по чл. 73 ал.1 и ал. 6 за трудовите и граждански договори
8. Съхранение на данните, съобразно българското национално законодателство.
Създаване, Трансформиране и Ликвидиция на юридически лица по Търговски закон и Закон за ЮЛНЦ.
Посредством, създаден от нас и за нашите нужди софтуер, ние изготвяме цялостния пакет от документи за регистрация на ЕООД или ООД само за 10 минути
Учредителен акт
Протокол от Учредително/Общо събрание
Декларация по чл. 142 от ТЗ
Декларация по чл. 13 от ТЗ
Декларация по чл. 148, ал. 8 от ТЗ
Образец на подпис – нотариално заверенаот Декларация по чл. 141, ал. 3 от ТЗ/която подписвате пред Нотариус/
Договор за управление
Цени
Държавна такса на Агенция по вписвания от 110,00 или 55,00 лева/в зависимост от начина на подаване на документите/
Образец на пълномощно – 6,00 лева
Банкови такси – около 20,00-30,00 лева /всяка банка, има различен ценоразпис/
Електронен подпис – личен – 40,00 лева
Хонорар – 100,00 лева
Вносна бележка за внесен капитал по набирателна сметка на Дружеството очакваме от Вас.
Електронното подаване в Търговския регистър ни отнема 15 минути.
Дружеството ще е готово между 1-3 работни дни.
Данъчни и ТРЗ консултации
- Изготвяне на план и представяне при проверки и ревизии от НАП, НОИ и Инспекция по труда
- Изготвяне на Възражения и Жалби срещу доклади, актове и постановления на контролните органи
- Консултации по легално оптимизиране на разходи и данъци и осигуровки
Административни и бизнес услуги
- консултации и писане на проекти, изготвяне на процедури по обществени поръчки и задания по проекти;
- обучения;
- изготвяне на документи за търговски марки и патенти;
- консултации за изграждане на ERP – софтуер и софтуер за счетоводно обслужване;
- консултации, изготвяне на всички необходими документи, процедури и консултации по GDPR – защита на личните данни;
- отдаване по наем на помещения и оборудване, офис техника;
- анализ и финансов мениджмънт на дружества;
- изготвяне на план за развитие, оздравяване и транформиране на дружества;
- корпоративно проучване и секюритизация;